Oefenvragen Communicatie, Gedrag en Beïnvloeding (college 1-4) - €0   In winkelwagen

Oefenvragen

Oefenvragen Communicatie, Gedrag en Beïnvloeding (college 1-4)

Voorbeeld 3 van de 52  Oefenvragen

wat zijn drie negatieve effecten van copycatmerken voor het originele merk?
wat zijn drie negatieve effecten van copycatmerken voor het originele merk?
1. merkverwatering 2. dalende verkoopcijfers 3. merkwaarde
0
3
Omdraaien
valeriekw

Voordelen van het kopen van samenvattingen bij Stuvia op een rij:

Verzekerd van kwaliteit door reviews

Verzekerd van kwaliteit door reviews

Stuvia-kopers hebben meer dan 450.000 samenvattingen beoordeeld. Zo weet je zeker dat je de beste documenten koopt!

Snel en makkelijk kopen

Snel en makkelijk kopen

Je betaalt supersnel en eenmalig met iDeal, creditcard of Stuvia-tegoed voor de samenvatting. Zonder lidmaatschap.

Focus op de essentie

Focus op de essentie

Samenvattingen worden geschreven voor en door anderen. Daarom zijn de samenvattingen altijd betrouwbaar en actueel. Zo kom je snel tot de kern!

Gratis  1x  verkocht
  • (0)