Principies van marktonderzoek hoofdstuk 1,2,4,7,8,9,10 - €2,99   In winkelwagen

Flashcards

Principies van marktonderzoek hoofdstuk 1,2,4,7,8,9,10

Voorbeeld 3 van de 81  Flashcards

Wat doe je met toegepast onderzoek?
Wat doe je met toegepast onderzoek?
specifieke problemen oplossen
0
3
Omdraaien
AafkeR

Voordelen van het kopen van samenvattingen bij Stuvia op een rij:

√  	Verzekerd van kwaliteit door reviews

√ Verzekerd van kwaliteit door reviews

Stuvia-kopers hebben meer dan 300.000 samenvattingen beoordeeld. Zo weet je zeker dat je de beste documenten koopt!

Snel en makkelijk kopen

Snel en makkelijk kopen

Je betaalt supersnel en eenmalig met iDeal, Bancontact of creditcard voor de samenvatting. Zonder lidmaatschap.

Focus op de essentie

Focus op de essentie

Samenvattingen worden geschreven voor en door anderen. Daarom zijn de samenvattingen altijd betrouwbaar en actueel. Zo kom je snel tot de kern!

2,99  1x  verkocht
  • (0)
  Kopen