Deel 1 Advertising - €3,49   In winkelwagen

Flashcards

Deel 1 Advertising

Voorbeeld 3 van de 42  Flashcards

Welke veranderingen vonden plaats na 1990 bij advertenties in dagbladen en magazines?
Welke veranderingen vonden plaats na 1990 bij advertenties in dagbladen en magazines?
- De visualisaties werden steeds belangrijker in verhouding met copy - Niet de copy maar tactvolle visualisaties vertellen het merkverhaal
0
3
Omdraaien
ismailturkmen

Flashcard is gekoppeld aan dit document:

Samenvatting: The fundamentals of creative advertising deel 1 & 2

(0)
2,99
4x  verkocht

Zeer uitgebreide NEDERLANDSE samenvatting van het boek the fundamentals of creative advertising. Deze samenvatting omvat deel 1 en 2 van het boek (gehele boek omvat 4 delen)

  • Samenvatting
  •  • 22 pagina's
Snel bekijken

Voordelen van het kopen van samenvattingen bij Stuvia op een rij:

√  	Verzekerd van kwaliteit door reviews

√ Verzekerd van kwaliteit door reviews

Stuvia-kopers hebben meer dan 300.000 samenvattingen beoordeeld. Zo weet je zeker dat je de beste documenten koopt!

Snel en makkelijk kopen

Snel en makkelijk kopen

Je betaalt supersnel en eenmalig met iDeal, Bancontact of creditcard voor de samenvatting. Zonder lidmaatschap.

Focus op de essentie

Focus op de essentie

Samenvattingen worden geschreven voor en door anderen. Daarom zijn de samenvattingen altijd betrouwbaar en actueel. Zo kom je snel tot de kern!

3,49
  • (0)
  Kopen