Marketing communicatie Study guides, Class notes & Summaries

Looking for the best study guides, study notes and summaries about Marketing communicatie? On this page you'll find 217 study documents about Marketing communicatie.

All 217 results

Sort by

Marketing communication - compulsary papers Popular
  • Marketing communication - compulsary papers

  • Other • 42 pages • 2024
  • All compulsory papers for marketing communication 23/24
    (0)
  • $7.66
  • 8x sold
  • + learn more
Samenvatting boek Perloff + Kardes CH 2,3,12 -  Marketing en persuasieve communicatie (S_MPC) Samenvatting boek Perloff + Kardes CH 2,3,12 -  Marketing en persuasieve communicatie (S_MPC) Popular
  • Samenvatting boek Perloff + Kardes CH 2,3,12 - Marketing en persuasieve communicatie (S_MPC)

  • Summary • 28 pages • 2023 Popular
  • Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 13 van 'Dynamics of Peruasive communiction' van Perloff, en hoofdstuk 2, 3, en 12 van Kardes. Voor het vak ' marketing and Persuasive Communication' op de VU, 2e jaars Communicatie Wetenschap Bachelor vak.
    (0)
  • $7.11
  • 3x sold
  • + learn more
Samenvatting The Dynamics of Persuasion, ISBN: 9780805813777  Marketing En Persuasieve Communicatie (MPC)
  • Samenvatting The Dynamics of Persuasion, ISBN: 9780805813777 Marketing En Persuasieve Communicatie (MPC)

  • Summary • 77 pages • 2022
  • Deze samenvatting bevat alle stof voor het vak Marketing en Persuasieve Communicatie. Alle artikelen en het boek zijn samengevat. Daarbovenop zijn van de besproken modellen afbeeldingen toegevoegd net zoals van andere eventuele belangrijke figuren.
    (1)
  • $7.11
  • 7x sold
  • + learn more
Samenvatting Marketing Communicatie Strategie
  • Samenvatting Marketing Communicatie Strategie

  • Exam (elaborations) • 77 pages • 2023
  • Samenvatting Marketing Communicatie Strategie Samenvatting Marketing Communicatie Strategie Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten 1.1.1 Functies van een merk voor de consument Een merk vervult zowel voor de consument als voor het bedrijf diverse functies. Voor de consumenten zijn de volgende van belang:- Gemak bij het kopenHet merk geeft de consument de zekerheid dat hij daadwerkelijk krijgt wat hij wil. En als dit een keer niet het geval is weet hij b...
    (0)
  • $15.49
  • + learn more
Samenvatting en college-aantekeningen van Marketing Communication Samenvatting en college-aantekeningen van Marketing Communication
  • Samenvatting en college-aantekeningen van Marketing Communication

  • Summary • 65 pages • 2023
  • Dit is een samenvatting van het boek Marketing Communications: A European perspective, 7th edition. Tevens bevat het college-aantekeningen. Dit document bevat alles wat je nodig hebt voor het tentamen van het Marketing Communication bij de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen of International Business Communication. Dit betekent dat hoofdstuk 11 er niet in is verwekt en dat van sommige hoofdstukken (7, 8, 9 en 10) niet alles is samengevat, omdat dit niet nodig is voor het tentamen.
    (0)
  • $9.85
  • 14x sold
  • + learn more
Summary Marketing Communication Web clips + Comments 2023
  • Summary Marketing Communication Web clips + Comments 2023

  • Summary • 45 pages • 2023
  • A summary of all the web clips of Marketing Communication, including comments and elaborations of the concepts. From the Marketing Communication class at Tilburg University, year 2022-2023
    (1)
  • $8.75
  • 7x sold
  • + learn more
Summary book Marketing Communications 2023 Summary book Marketing Communications 2023
  • Summary book Marketing Communications 2023

  • Summary • 29 pages • 2023
  • A summary of the book "Marketing Communications: A European perspective" of de Pelsmacker. For the course Marketing Communications at Tilburg University. Chapter 3: How marketing communications work Chapter 4: Marketing communications planning Chapter 6/7: Media planning Chapter 12/13: Measuring Campaign effectiveness REMARK!: This summary is based on the 6th Edition , however it is based on the corresponding chapters of the 7th edition. There should be no differences.
    (1)
  • $8.21
  • 4x sold
  • + learn more
Summary Marketing Communication Papers: ONLY MOST IMPORTANT THINGS
  • Summary Marketing Communication Papers: ONLY MOST IMPORTANT THINGS

  • Summary • 19 pages • 2023
  • A summary of all the mandatory papers of the Marketing Communication course at Tilburg University. PLEASE NOTE: these are not full paper reviews, but it contains the main DV's, IV's, results and setup per paper (I don't believe much more information is needed for the exam).
    (0)
  • $7.66
  • 3x sold
  • + learn more
COMPLETE Summary Marketing Communication (incl. book + papers) 2022 COMPLETE Summary Marketing Communication (incl. book + papers) 2022
  • COMPLETE Summary Marketing Communication (incl. book + papers) 2022

  • Summary • 101 pages • 2022
  • A complete summary of the lectures and tutorials of the course. The mandatory papers are also included as well as the mandatory book chapters. (it also includes quizzes from the tutorial which are representative of the exam questions)
    (5)
  • $9.20
  • 59x sold
  • + learn more
Marketing Communication: theory exam II / part D
  • Marketing Communication: theory exam II / part D

  • Summary • 36 pages • 2021
  • Summary that includes all material for the exam of Marketing Communication. The summary is built up through the structure of the articles, supplemented by the most important parts from the micro lectures and reading questions.
    (16)
  • $6.02
  • 37x sold
  • + learn more
SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING:DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN
  • SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING:DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN

  • Exam (elaborations) • 49 pages • 2023
  • SAMENVATTING: INTERNATIONALE MARKETING DEEL 1: BESLISSING TOT INTERNATIONALISERING HOOFDSTUK 1: INTERNATIONALE MARKETING IN BEDRIJVEN Fases in het internationale marketing proces: 1. Beslissing om een bedrijf te internationaliseren 2. Beslissing tot welke markten toe te treden 3. Strategieën voor markttoetreding 4. Het internationale marketingplan ontwerpen 5. Het plan implementeren en coördineren Doel = duurzaam concurrentievoordeel creëren op de internationale markt 1. Globaliseri...
    (0)
  • $15.49
  • + learn more