Danique3
Ik ben derdejaars Media, Informatie & Communicatie student aan de Hogeschool van Amsterdam.
- 8
- 0
- 1
Community
- Followers
- Following
24 Reviews received
9 items
Media Analytics samenvatting werkcolleges
Samenvatting van de belangrijkste onderdelen uit de werkcolleges van Media Analytics.
- Summary
- • 6 pages •
Samenvatting van de belangrijkste onderdelen uit de werkcolleges van Media Analytics.
Samenvatting Social Media Marketing - Digitale Reader
Uitgebreide samenvatting van de digitale reader Social Media Marketing, inclusief hoofdstuk 2 en 4 uit het boek Digitale Marketingstrategie - Emilie Lancée
- Book
- Summary
- • 21 pages •
Uitgebreide samenvatting van de digitale reader Social Media Marketing, inclusief hoofdstuk 2 en 4 uit het boek Digitale Marketingstrategie - Emilie Lancée
Recht voor de creatieve industrie - samenvatting reader
Samenvatting van de reader 'Recht in de creatieve industrie'. Semester 1 (blok 1), jaar 2.
- Summary
- • 23 pages •
Samenvatting van de reader 'Recht in de creatieve industrie'. Semester 1 (blok 1), jaar 2.
Berekeningen Online Marketing H1 t/m H13
Alle berekeningen uit Basisboek Online Marketing 2e druk - H1 t/m H13.
- Book
- Summary
- • 1 pages •
Alle berekeningen uit Basisboek Online Marketing 2e druk - H1 t/m H13.
Contentmanagement - content organizing in de praktijk
Een samenvatting voor het vak Contentmanagement inclusief alle tentamenstof: Hoofdstuk 1, hoofdstuk 2 (behalve tabel 2.1), hoofdstuk 4, hoofdstuk 7 (behalve tabel 7.1), hoofdstuk 8 (behalve pagina 107 en 108 van paragraaf ‘Aansturing kanalen: centraal of decentraal?’), hoofdstuk 10 (behalve subparagrafen ‘Thesaurus’, ‘Taxonomie’ en ‘Ontologie’ op pag 134-135) en hoofdstuk 11 (alleen paragraaf 11.3 (pag 159-163).

- Book
- Summary
- • 13 pages •
Een samenvatting voor het vak Contentmanagement inclusief alle tentamenstof: Hoofdstuk 1, hoofdstuk 2 (behalve tabel 2.1), hoofdstuk 4, hoofdstuk 7 (behalve tabel 7.1), hoofdstuk 8 (behalve pagina 107 en 108 van paragraaf ‘Aansturing kanalen: centraal of decentraal?’), hoofdstuk 10 (behalve subparagrafen ‘Thesaurus’, ‘Taxonomie’ en ‘Ontologie’ op pag 134-135) en hoofdstuk 11 (alleen paragraaf 11.3 (pag 159-163).

Berekeningen Marketing & Communicatie - H7 t/m H15
Alle berekeningen van Marketing & Communicatie H7 t/m H15 uit het boek Grondslagen van de Marketing van Verhage.
- Book
- Summary
- • 2 pages •
Alle berekeningen van Marketing & Communicatie H7 t/m H15 uit het boek Grondslagen van de Marketing van Verhage.
Samenvattingen Online Marketing & Digitale Media
Bevat samenvattingen van de vakken Online Marketing en Digitale 
Media.
- Package deal
- • 2 items •
- Basisboek Online Marketing 2e druk • Summary
- Webdesign - van concept tot realisatie H1 t/m H8 • Summary
Bevat samenvattingen van de vakken Online Marketing en Digitale 
Media.
Webdesign - van concept tot realisatie H1 t/m H8
Samenvatting tentamenstof Webdesign - H1 t/m H8, nclusief de officiële samenvattingen per hoofdstuk bijgevoegd.
- Book & Paket-Deal
- Summary
- • 24 pages •
Samenvatting tentamenstof Webdesign - H1 t/m H8, nclusief de officiële samenvattingen per hoofdstuk bijgevoegd.
Basisboek Online Marketing 2e druk
Samenvatting Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie 2e druk, van alle 13 hoofdstukken.
- Package deal
- Summary
- • 73 pages •
Samenvatting Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie 2e druk, van alle 13 hoofdstukken.
Berekeningen Online Marketing H1 t/m H13
Samenvatting Social Media Marketing - Digitale Reader
Media Analytics samenvatting werkcolleges
Samenvatting Social Media Marketing - Digitale Reader
Recht voor de creatieve industrie - samenvatting reader