Ivyost
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller ivyost.
- 10
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
10 items
Theorie R&A
Dit is een samenvatting van de theorie van R&A.

In de blanco plaatsen moet nog een formule geplaatst worden.

De oefeningen of voorbeelden staan er niet bij.
- Summary
- • 24 pages •
Dit is een samenvatting van de theorie van R&A.

In de blanco plaatsen moet nog een formule geplaatst worden.

De oefeningen of voorbeelden staan er niet bij.
Communication Professionnelle
Al de mails van Frans in het tweede jaar.

Voorbeelden voor het examen.
- Summary
- • 9 pages •
Al de mails van Frans in het tweede jaar.

Voorbeelden voor het examen.
Juridische Aspecten van de Marketing
Dit is een samenvatting van het vak "Juridische Aspecten van de Marketing".

Hierin worden 10 grote hoofdstukken besproken.

Presentatie van de les eigen notities 101 vragen beantwoord.
- Summary
- • 57 pages •
Dit is een samenvatting van het vak "Juridische Aspecten van de Marketing".

Hierin worden 10 grote hoofdstukken besproken.

Presentatie van de les eigen notities 101 vragen beantwoord.
Citymarketing
Dit is een samenvatting van de slideshow van Citymarketing eigen notities.
Het is compleet. Jaar 2019-2020.
- Summary
- • 21 pages •
Dit is een samenvatting van de slideshow van Citymarketing eigen notities.
Het is compleet. Jaar 2019-2020.
Marketing Metrics
Dit is een beschrijving van alle oefeningen voor periode 2 of 4. 
Gaat van hoofdstuk 5 tot en met hoofdstuk 10.
Formules staan erbij.
Beschrijving oefeningen formules.
- Summary
- • 30 pages •
Dit is een beschrijving van alle oefeningen voor periode 2 of 4. 
Gaat van hoofdstuk 5 tot en met hoofdstuk 10.
Formules staan erbij.
Beschrijving oefeningen formules.
Bedrijfsvoering
Het vierde deel, bedrijfsvoering, is een zelfstudiepakket en geeft inzicht in de oprichtingsformaliteiten van een onderneming en focust op de verschillende financieringsmogelijkheden die een onderneming heeft.
- Summary
- • 10 pages •
Het vierde deel, bedrijfsvoering, is een zelfstudiepakket en geeft inzicht in de oprichtingsformaliteiten van een onderneming en focust op de verschillende financieringsmogelijkheden die een onderneming heeft.
Cost Accounting
Het derde deel, Cost Accouting, licht de verschillende onderverdelingen van kosten (vaste, variabele, directe, indirecte, ...) toe en stelt de student in staat kostprijsberekeningen en break-even analyses te maken.
- Summary
- • 13 pages •
Het derde deel, Cost Accouting, licht de verschillende onderverdelingen van kosten (vaste, variabele, directe, indirecte, ...) toe en stelt de student in staat kostprijsberekeningen en break-even analyses te maken.
Financiële Analyse
Het tweede deel, financiële analyse, legt de focus op de verschillende analysetechnieken om te zien hoe gezond een onderneming is. Het basisdocument hiervoor is de jaarrekening.
- Summary
- • 18 pages •
Het tweede deel, financiële analyse, legt de focus op de verschillende analysetechnieken om te zien hoe gezond een onderneming is. Het basisdocument hiervoor is de jaarrekening.
Boekhoudkundig Inzicht
Het eerste deel, boekhoudkundig inzicht, diept twee belangrijke rapporten uit, namelijk de balans en de resultatenrekening. De basisprincipes van dubbel boekhouden worden uitgelegd en een aantal transacties worden verder in detail besproken zoals personeelskosten (bruto-netto berekeningen versus totale kost voor de werkgever), BTW, vennootschapsbelastingen, afschrijvingen, ... .
- Summary
- • 11 pages •
Het eerste deel, boekhoudkundig inzicht, diept twee belangrijke rapporten uit, namelijk de balans en de resultatenrekening. De basisprincipes van dubbel boekhouden worden uitgelegd en een aantal transacties worden verder in detail besproken zoals personeelskosten (bruto-netto berekeningen versus totale kost voor de werkgever), BTW, vennootschapsbelastingen, afschrijvingen, ... .
Samenvatting krachtige SEO
Dit is een samenvatting van het boek 'krachtige SEO' door Frederik Vermeire. Het gaat over de opbouw van SEO. Dit is een aanvulling op de presentaties van Digital Marketing.
- Book
- Summary
- • 37 pages •
Dit is een samenvatting van het boek 'krachtige SEO' door Frederik Vermeire. Het gaat over de opbouw van SEO. Dit is een aanvulling op de presentaties van Digital Marketing.