Sanneleisure
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller sanneleisure.
- 14
- 0
- 0
Community
- Followers
- Following
14 Reviews received
14 items
Samenvatting reader ICC niveau 2
Samenvatting van de reader 'ICC niveau 2'.
- Summary
- • 9 pages •
Samenvatting van de reader 'ICC niveau 2'.
Samenvatting Grondslagen van het Management
Zeer uitgebreide samenvatting van het boek 'Grondslagen van het Management' van Keuning en de Lange. Mét ingescande plaatjes/modellen uit het boek. Vooral geschikt voor jaar 2.
- Book
- Summary
- • 86 pages •
Zeer uitgebreide samenvatting van het boek 'Grondslagen van het Management' van Keuning en de Lange. Mét ingescande plaatjes/modellen uit het boek. Vooral geschikt voor jaar 2.
Samenvatting Verbinden met vertrouwen
Uitgebreide samenvatting van het boek 'Verbinden met vertrouwen' . Mét ingescande plaatjes/modellen uit het boek. Geschikt voor jaar 2.
- Book
- Summary
- • 15 pages •
Uitgebreide samenvatting van het boek 'Verbinden met vertrouwen' . Mét ingescande plaatjes/modellen uit het boek. Geschikt voor jaar 2.
Samenvatting projectmanagement Verhaar
Uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1,3,4,7,8,9,10 en 11 uit het boek Projectmanagement: een professionele aanpak van evenementen. Mét ingescande plaatjes en modellen.
- Book
- Summary
- • 36 pages •
Uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1,3,4,7,8,9,10 en 11 uit het boek Projectmanagement: een professionele aanpak van evenementen. Mét ingescande plaatjes en modellen.
Samenvatting Reader ICC niveau 1
Samenvatting van de reader ICC niveau 1.
- Summary
- • 12 pages •
Samenvatting van de reader ICC niveau 1.
Samenvatting Economie van experiences
Uitgebreide samenvatting van het boek 'Economie van experiences' mét ingescande plaatjes/modellen uit het boek.
- Book
- Summary
- • 18 pages •
Uitgebreide samenvatting van het boek 'Economie van experiences' mét ingescande plaatjes/modellen uit het boek.
Samenvatting Het event als strategisch marketinginstrument
Uitgebreide samenvatting van het boek 'Het event als strategisch marketinginstrument' mét ingescande plaatjes/modellen uit het boek. Let op: enkel de hoofdstukken 1, 3, 9, 10.1 t/m 10.5! Geschikt voor zowel eerste- als tweedejaars studenten.
- Book
- Summary
- • 16 pages •
Uitgebreide samenvatting van het boek 'Het event als strategisch marketinginstrument' mét ingescande plaatjes/modellen uit het boek. Let op: enkel de hoofdstukken 1, 3, 9, 10.1 t/m 10.5! Geschikt voor zowel eerste- als tweedejaars studenten.
Samenvatting Creativiteit Hoe? Zo!
Uitgebreide samenvatting van het boek: 'Creativiteit Hoe? Zo!'.
- Book
- Summary
- • 15 pages •
Uitgebreide samenvatting van het boek: 'Creativiteit Hoe? Zo!'.
Samenvatting Marketing.com
Uitgebreide samenvatting van het boek 'Marketing.com'.
- Book
- Summary
- • 31 pages •
Uitgebreide samenvatting van het boek 'Marketing.com'.
Samenvatting Toegepast financieel management voor de vrijetijdssector
Uitgebreide samenvatting van het boek: Toegepast financieel management voor de vrijetijdssector.
- Book
- Summary
- • 11 pages •
Uitgebreide samenvatting van het boek: Toegepast financieel management voor de vrijetijdssector.
Samenvatting Imagineering: Het creëren van belevingswerelden
Samenvatting Imagineering: Het creëren van belevingswerelden
Samenvatting Imagineering: Het creëren van belevingswerelden
Samenvatting Imagineering: Het creëren van belevingswerelden
Samenvatting Verbinden met vertrouwen