Saxion Hogeschool (SAXION) • Media Informatie Communicatie
Meest recente samenvattingen voor de opleiding Media Informatie Communicatie op de Saxion Hogeschool (SAXION). Op zoek naar een samenvatting voor Media Informatie Communicatie? Wij hebben diverse samenvattingen voor de opleiding Media Informatie Communicatie op de Saxion Hogeschool (SAXION).
-
209
-
26
-
16
Vakken Media Informatie Communicatie op de Saxion Hogeschool (SAXION)
Er zijn samenvattingen beschikbaar voor de volgende vakken van Media Informatie Communicatie op Saxion Hogeschool (SAXION)
- Management en organisatie 3
- Marketing 23
- Marketing en Media 1
- Marketingcommunicatie 7
- Media & Publiek 1
- Media ethiek 2
- Media Marketing 1
- Media-effecten 8
- Mediaformats en Regie 1
- Mediapsychologie 5
- Mediarecht 6
- Mediarecht 2 1
- Mediaverkenning 1
- Menswetenschappen en storytelling 4
- Menswetenschappen, communicatie, mediawijsheid 1
Populaire samengevatte boeken Saxion Hogeschool (SAXION) • Media Informatie Communicatie
Nieuwste samenvattingen Saxion Hogeschool (SAXION) • Media Informatie Communicatie
In dit document zijn de colleges, kennisclips en artikelen van Oomkes en Aarts, Steuten en van Woerkum samengevat. Met deze samenvatting heb ik zelf een dikke 8 gehaald!
Samenvatting van alle hoorcolleges Marketingcommunicatie in combinatie met het boek Marketingcommunicatie in 14 stappen.
Samenvatting van alle colleges van verdieping theorie. met voorbeelden en berekeningen.
Opleiding Creative Business, tweede jaar, derde kwartiel, specialisatie marketing. Vak: CMC Verdieping Theorie. Dit is alle lesstof die behandeld is in de 6 hoorcolleges van dit vak. Toets wordt aangepast van toetsen op kennis naar toetsen op toepassing. Dus leer niet alles uit je hoofd, maar begrijp wat er bedoeld wordt.
organisatiekunde samenvatting media informatie communicatie creative business
media informatie communicatie creative business bronnenonderzoek jaar 1
samenvatting van het vak media effecten media informatie communicatie creative business jaar 1
samenvatting van marketing media informatie communicatie creative business jaar 1
Een samenvatting gericht op de psychologie en de ontwikkeling in de media. De gamewereld, hoe de mens leert, de ontwikkeling van kinderen, media en agressie, media en emoties worden besproken.
Een basissamenvatting in de organisatiekunde. Het is een informatieve samenvatting waarin de informatie wordt verduidelijkt aan de hand van voorbeelden.