Universiteit Utrecht (UU) • Academische lerarenopleiding primair onderwijs / ALPO
Meest recente samenvattingen voor de opleiding Academische lerarenopleiding primair onderwijs / ALPO op de Universiteit Utrecht (UU). Op zoek naar een samenvatting voor Academische lerarenopleiding primair onderwijs / ALPO? Wij hebben diverse samenvattingen voor de opleiding Academische lerarenopleiding primair onderwijs / ALPO op de Universiteit Utrecht (UU).
-
220
-
2
-
13
Vakken Academische lerarenopleiding primair onderwijs / ALPO op de Universiteit Utrecht (UU)
Er zijn samenvattingen beschikbaar voor de volgende vakken van Academische lerarenopleiding primair onderwijs / ALPO op Universiteit Utrecht (UU)
- Maatschappelijke problemen en sociale processen 12
- Mens en maatschappij in historisch en geografisch perspectief 5
- Methoden van Onderwijsonderzoek 4
- Methoden van Onderwijsonderzoek 1 4
- Methoden van Onderwijsonderzoek 2 5
- Methoden van Onderwijsonderzoek 3 1
- MTS-3 2
- MTS1 Methode, Techniek en Statistiek 1 11
- Omgevingsonderwijs OTA2-HWER2-16 1
- Onderwijskunde 2
- Onderwijspsychologie 6
- Onderwijswetenschappen - OWW 2
- Ontwerpen van leeromgevingen 5
- Ontwerpen van leersituaties 7
- Ontwikkelingspsychologie 5
- Ontwikkelingspsychopathologie 2
- Opgroeien in gezin en school 1
- Orthopedagogiek 3
- Orthopedagogiek 1 2
- Orthopedagogiek 2 1
- Oudere kinderen leren rekenen 1
Populaire samengevatte boeken Universiteit Utrecht (UU) • Academische lerarenopleiding primair onderwijs / ALPO
Carla Kersbergen, Amito Haarhuis • ISBN 9789046907610
Els de Vaan, Jos Marell • ISBN 9789046903018
Gary R. Morrison, Steven J. Ross • ISBN 9781119465935
Frans Teunissen • ISBN 9789031317097
Chris Mooij • ISBN 9789072335586
John W. Santrock • ISBN 9781259870347
Nieuwste samenvattingen Universiteit Utrecht (UU) • Academische lerarenopleiding primair onderwijs / ALPO
Dit document bevat een uitgebreide, maar overzichtelijke samenvatting van de hoofdstukken 1, 4, 6, 7 en 10 van het boek 'Kernthema's van de filosofie'. Verschillende filosofen zijn belicht en ook de kritiekpunten op hun standpunten komen aan bod. Deze samenvatting kan een mooie aanvulling zijn op colleges of kan een basis zijn voor het verkennen van de filosofie.
In het jaar 2020/2021 heb ik dit verslag in elkaar gezet en ingeleverd voor het vak natuuronderwijs en geschiedenis, en het door de docent van het eerstgenoemde vak is nagekeken. Deze heeft me een 10 gegeven. 
 
De opdracht bevat onder andere verschillende voorbeelden van eventuele lessen voor omgevingsonderwijs ontworpen voor de stad Nieuwegein, organisatie en begeleiding, een GLVF en voorstel aan de redactie.
Uitgebreide samenvatting van het boek "Natuuronderwijs inzichtelijk'' . In de samenvatting worden hoofdstuk 1,2,3,4,7 behandeld.
Beknopte samenvatting van alle benodigde kennis voor de vakdidactiek van natuuronderwijs. Hoofdstuk 5 t/m 17 is samengevat, met uitzondering van hoofdstuk 12.
Samenvatting van het boek 'Geschiedenis geven' van hoofdstuk 5 t/m 10 (tijdvak 5 t/m tijdvak 10). Inclusief vakinhoud, vakdidactiek, jaartallen en tijdvakken.
Samenvatting van het boek 'De wereld in met aardrijkskunde' met betrekking tot de vakinhoud.
Samenvatting van het boek 'De wereld in met aardrijkskunde' met betrekking tot de vakdidactiek.
Aantekeningen van de hoorcolleges van OVL-gevorderd, met betrekking tot de 'ten steps to complex learning'.
Aantekeningen van de hoorcolleges van toepassing onderwijsmethoden & statistiek. Zowel het kwalitatieve deel, als correlationele deel en experimentele deel is behandeld en samengevat.
Beoordeeld met een 8! Uitwerking van de opdracht voor natuur en techniek. Een les gegeven met betrekking tot natuurwetenschappen (drijven/zinken) en een les over techniek (constructie marshmallow toren).