Raks8452
On this page, you find all documents, package deals, and flashcards offered by seller raks8452.
- 37
- 0
- 3
Community
- Followers
- Following
27 Reviews received
41 items
Samenvatting teksten Digital Marketing Industries (DMI)
A summary of all the articles and chapters to be studied for Digital Marketing Industries (DMI) from prof. Nanouk Verhulst. 
 
Summarized texts: 
- 2A: The Culture of Connectivity — van Dijck (2013), Chapter 2 
- 2B: Big Data: A Revolution That Will Transform How We Live, Work & Think — Mayer-Schönberger & Cukier (2013), Chapters 5 & 6 
- 3A: The Like Economy: Social Buttons and the Data-intensive Web 
— Gerlitz & Helmond (2013) 
- 3B: All That Glitters is Not Gold: Digging Beneath the S...
- Summary
- • 49 pages •
A summary of all the articles and chapters to be studied for Digital Marketing Industries (DMI) from prof. Nanouk Verhulst. 
 
Summarized texts: 
- 2A: The Culture of Connectivity — van Dijck (2013), Chapter 2 
- 2B: Big Data: A Revolution That Will Transform How We Live, Work & Think — Mayer-Schönberger & Cukier (2013), Chapters 5 & 6 
- 3A: The Like Economy: Social Buttons and the Data-intensive Web 
— Gerlitz & Helmond (2013) 
- 3B: All That Glitters is Not Gold: Digging Beneath the S...
Samenvatting Merkenstrategie
Een samenvatting van de hoorcolleges van het vak Merkenstrategie van prof. Fons Van Dyck, incl. lesnotities (geen gastcolleges)
- Package deal
- Summary
- • 72 pages •
Een samenvatting van de hoorcolleges van het vak Merkenstrategie van prof. Fons Van Dyck, incl. lesnotities (geen gastcolleges)
Samenvatting reader Merkenstrategie
Een Nederlandstalige samenvatting van de 4 teksten uit de reader: 
- 10 Principles of Modern Marketing – Lewnes & Keller 
- Are Big Brands Dying? – Sharp et al. 
- New Brands and Acquiring New Buyers – Romaniuk & Sharp 
- Top Five Business Metrics to Track the Strength of Your Brand – Dyson & Munford
- Package deal
- Summary
- • 17 pages •
Een Nederlandstalige samenvatting van de 4 teksten uit de reader: 
- 10 Principles of Modern Marketing – Lewnes & Keller 
- Are Big Brands Dying? – Sharp et al. 
- New Brands and Acquiring New Buyers – Romaniuk & Sharp 
- Top Five Business Metrics to Track the Strength of Your Brand – Dyson & Munford
Samenvatting Mediabeleid
Een samenvatting van de hoorcolleges van het vak Mediabeleid van prof. Tim Raats, incl. lesnotities (en leerstof gastlezing Jonathan Hendrickx). Ik haalde hiermee 16/20 op het examengedeelte van dit vak.
- Summary
- • 84 pages •
Een samenvatting van de hoorcolleges van het vak Mediabeleid van prof. Tim Raats, incl. lesnotities (en leerstof gastlezing Jonathan Hendrickx). Ik haalde hiermee 16/20 op het examengedeelte van dit vak.
Samenvatting lessen Communicatiewetenschappen II
Een samenvatting van de lessen van het vak Communicatiewetenschappen II van professor Willem Joris. Een combinatie van de leerstof op de slides en meer dan 40 pagina's aan lesnotities. Ik haalde hiermee 16/20 in eerste zit.
- Summary
- • 64 pages •
Een samenvatting van de lessen van het vak Communicatiewetenschappen II van professor Willem Joris. Een combinatie van de leerstof op de slides en meer dan 40 pagina's aan lesnotities. Ik haalde hiermee 16/20 in eerste zit.
Overzicht media-economie
Dit is een enorm uitgebreid overzicht van het vak media-economie van prof. Ballon, van de lessen van academiejaar 2020-2021. Ik heb meer dan 75 pagina's aan lesnotities geïntegreerd hierin, tezamen met de informatie op de slides. Ik had hiermee 13/20 in eerste zit.
- Summary
- • 97 pages •
Dit is een enorm uitgebreid overzicht van het vak media-economie van prof. Ballon, van de lessen van academiejaar 2020-2021. Ik heb meer dan 75 pagina's aan lesnotities geïntegreerd hierin, tezamen met de informatie op de slides. Ik had hiermee 13/20 in eerste zit.
Summary texts Forum
Summary of the following texts/books for the course “Forum art sciences, archaeology & heritage” by Prof. Marc Jacobs. I got a 16/20 with this. 

- Arora & Vermeylen, “The End of the Art Connoisseur? Experts and Knowledge Production in the Visual Arts in the Digital Age”
- Fredheim & Khalaf, “The significance of values: heritage value typologies re-examined”
- Heinich, “The Making of Cultural Heritage”
- Mathers, Darvill & Little, “Introduction: Archaeological value in a world ...
- Summary
- • 36 pages •
Summary of the following texts/books for the course “Forum art sciences, archaeology & heritage” by Prof. Marc Jacobs. I got a 16/20 with this. 

- Arora & Vermeylen, “The End of the Art Connoisseur? Experts and Knowledge Production in the Visual Arts in the Digital Age”
- Fredheim & Khalaf, “The significance of values: heritage value typologies re-examined”
- Heinich, “The Making of Cultural Heritage”
- Mathers, Darvill & Little, “Introduction: Archaeological value in a world ...
Samenvatting visuele cultuur
Samenvatting van de lessen voor het vak "Visuele cultuur in de vroegmoderne tijd" van professor Natasja Peeters, incl. lesnotities. Hiermee haalde ik 15/20.
- Summary
- • 64 pages •
Samenvatting van de lessen voor het vak "Visuele cultuur in de vroegmoderne tijd" van professor Natasja Peeters, incl. lesnotities. Hiermee haalde ik 15/20.
Samenvatting syllabus etiologie van cultureel en artistiek gedrag
Samenvatting van de syllabus en enkele presentaties door studenten voor het vak "Etiologie van cultureel en artistiek gedrag" van prof. Marc De Bie. Ik behaalde hiermee 16/20.
- Summary
- • 31 pages •
Samenvatting van de syllabus en enkele presentaties door studenten voor het vak "Etiologie van cultureel en artistiek gedrag" van prof. Marc De Bie. Ik behaalde hiermee 16/20.
Samenvatting reader Merkenstrategie
Schilderkunst en sculptuur van de 19de en 20ste eeuw
Samenvatting syllabus etiologie van cultureel en artistiek gedrag
Beantwoorde vragen wijsbegeerte
Samenvatting Inleiding tot de archeologie en de materiele cultuur